rUMBa – repozitár UMB

Marketingové stratégie rozvoja územia

Zobraziť minimálny záznam

dc.contributor.author Vaňová, Anna
dc.date.accessioned 2021-08-23T10:40:33Z
dc.date.available 2021-08-23T10:40:33Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.isbn 978-80-557-1783-8
dc.identifier.other https://doi.org/10.24040/2020.9788055717838
dc.identifier.uri http://repo.umb.sk/xmlui/handle/123456789/112
dc.language.iso sk sk_SK
dc.rights CC BY-NC Creative Commons Attribution-NonCommercial („uvedenie autora – nekomerčné použitie“) 4.0. *
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess *
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ *
dc.title Marketingové stratégie rozvoja územia sk_SK
dc.type Book sk_SK
dc.type info:eu-repo/semantics/book *
dc.identifier.doi https://doi.org/10.24040/2020.9788055717838


Súbory tohto záznamu

K tomuto záznamu sú priradené nasledujúce licenčné súbory:

Tento záznam sa vyskytuje v nasledujúcich kolekciách

Zobraziť minimálny záznam

CC BY-NC Creative Commons Attribution-NonCommercial
(„uvedenie autora – nekomerčné použitie“) 4.0. Táto publikácia je šírená pod licenciou CC BY-NC Creative Commons Attribution-NonCommercial („uvedenie autora – nekomerčné použitie“) 4.0.

Vyhľadávať v DSpace


Prehliadať

Môj účet